Grim folkeaktie 250

kr. 250,00

Nu har du mulighed for at købe folkeaktier i Grim.

Formålet med salg af folkeaktier er, at du gennem denne donation er med til at sikre fremtiden for Grim og alle vores projekter. Grim som helhed dækker over GrimFest, De Grimmeste Aftner og Grim Højskole. Alle disse projekter er med til at skabe og udvikle kulturen.

Når du køber en Folkeaktie i Grim, modtager du et nummereret købsbevis og en Grim Folkeaktie-plakat lige til at ramme ind og hænge op. Plakaten er skabt af Aarhus-kunstneren Peter Birk fra Galleri Grisk. Peter Birk er en af Danmarks førende street-art kunstnere og har flere gange været med til at udsmykke GrimFest. Peter Birk kombinerer sin særegne stil med Grims identitet.

Her ser du købsbeviset, som du modtager sammen med den flotte plakat (30×50 cm). Der sælges et begrænset antal.

Ikke på lager

Merch kan kun købes fysisk hos Grimfest i Brabrand
  • Normal leveringstid: 3-5 arbejdsdage.
  • 14 dages fuld fortrydelsesret.
Varenr. grim-folkeaktie-250 Kategori

Grim er i løbende udvikling, og som Folkeaktionær er du med til at skrue endnu mere op for alle vores aktiviteter. Derudover bliver du inviteret til et Folkeaktionær-arrangement på Grimhøjgaard, hvor vi siger tak for, at vi i fællesskab kan sikre vores udvikling fremadrettet. Vi er løbende i dialog med vores Folkeaktionærer, fordi de har en stor betydning for Grims fællesskab.

GrimFest har eksisteret siden 2004 og er dermed Aarhus’ ældste festival. Grim bygger på grundværdien om, at der er plads til alle, og at alle kan bidrage med noget. Profilen på GrimFest har altid været det spirende vækstlag inden for musik og kunst, fordi:

“You can’t harvest the fruits, if you don’t nourish the roots.”

Dette gør, at vi nu har et velanset brand i musikbranchen samt en stærk og rummelig kultur blandt de ildsjæle og frivillige som udgør Grims DNA.

Køb af Folkeaktier i Grim gør det muligt at fortsætte vores arbejde som koncertarrangører og kulturskabere. Vi har en passion og et ansvar for at holde liv i musikken og eventbranchen som helhed. Vi arbejder ud fra principper om bæredygtighed – både økonomisk og i forhold til klimaet. For at musikbranchen fortsat kan overleve handler det om, at alle aktører er økonomisk sikret i hvert enkelt arrangement.