Se og opret vagter
Du skal være oprettet for at se og booke vagter på denne side…
Login
Er du allerede bruger og/eller kunde, kan du logge ind her.
Er du ikke allerede tilmeldt som frivillig, gøres dette på knappen efter login.
Tilmeld dig som frivillig
Opret dig for at blive frivillig.
Herefter får du mulighed for at booke og se dine opgaver.
Typer og beskrivelse af opgaver
Bar
Servicering af gæsterne
Barerne er det helt store omdrejningspunkt på festivalen. Opgaven i baren består primært i at udskænke drikkevarer og tage imod betaling. Der vil også være praktiske opgaver, så som opfyldning samt at holde baren ryddelig. Hver bar har en dedikeret baransvarlig, der sikrer, at holdet og baren fungerer optimalt, så både du og gæsten får den bedste oplevelse. Det en fordel at være serviceminded og have lysten til at give et smil til dit team og selvfølgelig til vores glade gæster
Frivillig Området
Vil du hygge om festivalens frivillige?
Selvom en frivillig vagt kun er 6 timer, så kan man trænge til en lille pause. I vores frivillig-område kan man få sig en velfortjent og rolig stund og et måltid mad.
Opgaven i dette område består i at værne om at de frivillige får en god pause, servere mad, udlevere drikkevarer og sørge for at holde lokalet hyggeligt, rent og ryddeligt. Du vil arbejde i team med festivalens frivilligkoordinator og sammen med en makker.
HUSK....
Booke 2 vagter (2 x 6 timer) i bookingsystemet.
Du må gerne vælge forskellige opgaver
Du modtager en mail for hver vagt der er bekræftet.
Husk løbende at tjekke din mail (også spammappen..). Der kommer vigtig information fra os.
Får du brug for at ændre eller slette dine vagter, bedes du skrive til frivillig@grimfest.dk.
Grim Patruljen
Har du et godt øje for detaljer og har du lidt praktisk snilde? Så er dette lige noget for dig.
Opgaven for Grim patruljen er at kvalitetssikre pladsen og sørge for at der bliver rettet op, der hvor der er behov for lidt ekstra service. Helt konkret skal du rundere pladsen sammen med min. 1 makker og sikre hegn, fikse mindre fejl og mangler, og hjælpe til at pladsen forbliver pæn og ordentlig.
Indgangen
Det første møde med vores glade festivalgæster.
I indgangen byder vi velkommen til vores dejlige gæster som glæder sig til at komme ind og opleve festivalpladsen. Her scannes billetter og gives armbånd på. Der skal ydes god service og gives et smil med på vejen. Der kan være travlt i nogle perioder, men du vil altid stå sammen med et hold af andre frivillige. Din base vil være i vognen ved publikums indgang.
Stagehands
Stagehands arbejder backstage og on-stage.
Du hjælper med sceneskift mellem koncerterne og sørger for at gear og teknik kommer af og på scenen, sammen med det professionelle produktionshold. Bag scenetæppet skabes den gode oplevelse for kunstnere, så de kan træde ind på scenen med god energi.
Det er ikke et must, at du har prøvet denne opgave før, men du skal være klar på at handle hurtigt, samt være i stand til at løfte og håndtere tunge ting.
Som frivillig på GrimFest forventer vi, at du er indforstået med at;
- Du er fyldt 18 år for at være frivillig.
- Du skal bidrage minimum 2 x 6 timer under festivalen.
- Du melder afbud hvis du bliver forhindret i at tage din vagt. Dette gør du ved at sende os en mail senest 14 dage før afviklingen af festivalen på frivillig@grimfest.dk, herefter er din tilmelding bindende!
- Melder du afbud under 14 dage før festivalen, forbeholder Den Grimmeste APS sig retten til at opkræve et gebyr på 250 kr. Det skyldes vi bruger mange arbejdstimer på at udarbejde og koordinere vagtplaner.
- Udebliver du fra din vagt vil du blive opkrævet et beløb svarende til partout billettens pris samt et gebyr på 250 kr.
- Bliver du syg før din vagt skal du staks kontakte vores frivilligkoordinator via telefon 71463811. Bliver du syg under selve festivalen og har allerede hentet dit armbånd, skal du møde personligt op ved frivillig check-ind så du ikke bliver noteret som udeblevet. I særlige tilfælde kan festivalen gøre krav på at se en lægeerklæring.
- Du møder op frisk, veloplagt og i god tid.
- Det ikke er tilladt at forære noget væk på festivalen. Gratis udskænkning eller udlevering af mad- eller drikkevarer samt snyd med værdikort vil blive opfattet som tyveri og meldt til politiet.
- Du ikke må møde beruset op på din vagt, ligesom det heller ikke er tilladt at drikke alkohol på din vagt.
- Brug af og handel med euforiserende stoffer er forbudt på pladsen.
- Det ikke er tilladt at medbringe egne drikkevarer; hverken med eller uden alkohol.
- Slåskamp, trusler og lignende ikke accepteres på pladsen.
- Det er på eget ansvar, hvis du tager værdigenstande med på festivalen.
- Alle Grim frivillige er forsikret via. den lovpligtige arbejdsskadeforsikring. Denne forsikring dækker personskade, men ikke private ejendele.
- Under afviklingen af festivalen vil der være professionelle fotografer til stede, som tager billeder af både gæster, frivillige, crew og artister. Vi forbeholder os retten til at bruge disse billeder i markedsføringen af festivalen. Hvis du ikke ønsker at fremgå på et billede, bedes du kontakte os på info@grimfest.dk
GrimFest er ikke mulig uden dig! Vi løfter i flok, og derfor kan det også mærkes, hvis nogen udebliver. Du og din indsats gør en kæmpe forskel. Derfor har vi stor tillid til, at du bærer dit ansvar og er indforstået med ovenstående frivilligpolitik.
Har du spørgsmål kan du kontakte os på frivillig@grimfest.dk eller på telefon 71463811 tirsdage og torsdage mellem 16.00 og 18.00.
Camp for de frivillige på festivalen:
Som frivillig får du gratis adgang til campingområdet. Her etableres et område forbeholdt frivillige, som du kan vælge at benytte. Tilmelding via link i informationsmail.
Ønsker du at have en campingvogn med som frivillig, bedes man købe en campingvognsbillet i billetsystem.